júl
8

 A társadalom gyökér. Tele van tucat emberekkel, akik roppant KREATÍVAK, de a gyümölcsös tiramisu szerintük gyümölcs, és nincs jobb dolguk, mint körömlakkokat összehasonlítani, és olyan holmikat vásárolni, amilyent az emberek háromnegyede visel. Ez még nem is lenne baj, de egyszerűen buták, a megfogalmazásaik, de még a nézésük is. És ez a társadalom olyan színvonalas zenéket hallgat, mint VV Béci és Justin Bíborka zenéje, vagy pedig zenének semmiképp nem nevezhető zajokat, amik inkább mosógépzúgásra hajaznak. Mondjuk, én se vetem meg a torzítót, amitől a gitármuzsika is porszívóra hajaz. És ez a társadalom nem toleráns a kilógókkal. Ha valaki fekete ruhát visel, az emo buzi köcsög. Ha nem emo akkor koszos büdös rocker. Ha valakinek sok pénze van, vagy csak simán nagy az orra, akkor büdös zsidó. Ha valaki sötét bőrű, hajú akkor büdös cigány, lop, hazudik küldjük börtönbe. Ha valaki az azonos neműeket szereti akkor buzi, milyen gusztustalan hogy szeret valakit. Ugye, ti is találkoztatok már ezzel a mentalitással? Nézzük az emokat: nekem kifejezetten tetszik az emo öltözködési stílus, és nem azért mert divat, hanem mert a fekete az egyszerű élénk színekkel jól néz ki. A rockerek öltözködése is tetszik, és ez se divatból, hanem mert jó, ja és a rock, mármint az a mai, amit én annak hívok, a legjobb. Nézzük a zsidókat. Ez nekem rossz, mert anyukám is hajlamos zsidózni. Amikor mutattam neki az osztályomról készült képeket, nem azt vette észre, hogy milyen vicces fejet vág az adott személy a képen, hanem hogy na, ez is zsidó fiú. És mégis kit érdekel? Az illető szülei ugyanúgy dolgoznak mint az enyéim, az illető ugyanúgy tanul-nem tanul mint én. Akkor mi a probléma valaki származásával? A cigány dettó, bár köztük tényleg vannak bűnözők. És a szőke hajúak, vagy az alacsonyak vagy a soványak között nincsenek? Na látjátok. És itt a legkomolyabb probléma, azok, akik betegesnek tartják az azonos neműek szerelmét. De én nem értem hogy ez miért rossz. A legtöbb meleg nem csinál semmi rosszat, sőt, okos, kedves, érzékeny, tehetséges emberek. Nagyon sok művész, divattervező, zenész meleg. Hol itt a hiba?

A bejegyzés trackback címe:

https://opaleyeworld.blog.hu/api/trackback/id/tr743051035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása