jún
3

 Sokféle happening van. Most R-rel a dolgok... kicsit jobbak voltak, és szerencsére elment táborba mielőtt valamit elrontottam volna... Szóval egy kicsi nyomás ellenére összességében jók a dolgok. Ez a hét nagyon kemény volt, öt dogát írtunk. Még egy biosz van, aztán egy szót se tanulok többet. Mármint ebben a tanévben. Most tudtam meg, hogy K átkerül a spanyol csoportba. Mert második nyelvet kellett választani, és én franciát akartam. Nagyon sokan akartak spanyolt, de azok közül jó párat franciára raktak. K-t is. És én nem akartam négy évig hallgatni a hisztijét hogy ő nem akarta ezt tanulni... Nagyon, nagyon várom az év végét. Szét fogom unni a fejemet, de attól még kicsit elfelejthetek mindent. Elfelejthetem az összes hisztimet R-rel, elfelejthetem a roppantul KREATÍV picsákat, elfelejthetem az ellenvéleményeket, elfelejthetem a buzi, bolond, pedofil, büdös tanárokat. És még az elfelejtés előtt hátra van a tanév záró, E búcsúztató, E szülinapi buli, amitől nagy várakozásaim vannak, de csak távolról, mert több mint valószínű hogy a várakozások nem egészen úgy alakulnak... Mindegy, mindenképpen jó lesz, akárhogy is lesz. Nem fog kiderülni hogy F mit gondol. vagy hogy visszajelöl-e Facebookon, mert bárányhimlős, és nem jön már többet. Most úgy áll a 32-ből ketten elmennek. Az egyik E, aki Németországba megy. A másik nevét nem mondom meg, de annyit tudok hogy sokból ugye bukik és ezért elküldik. Jeeee, nagyon gyökér az illető. Ennyit a "tizenhat fiú, mindegyik hiú, lányból is tizenhat, itt kő kövön nem marad" osztályról. Most lesz 16 lány, 14 fiú, és lehet hogy jön még egy lány. 

A bejegyzés trackback címe:

https://opaleyeworld.blog.hu/api/trackback/id/tr922955268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása