sze
8

Költözés.

| Szerző: Opaleye96 | 8:11 pm

 Elmentem máshová. Akit érdekel, az találjon meg :) Segítségül itt egy utolsó bejegyzés:

Okom van, hogy itt voltam,
Persze nem akármilyen okom.
Amikor megtörtént valami, aminek a folytatása
Lehetetlen volt.
Ezért hát elkezdtem írni ezt a blogot, il-
Yen formában.
Elmondtam pár embernek, csak olyannak aki soha nem használ
W-t a v betű helyett.
Okosan tettem?
Rendes emberek ők?
Lehet, hogy nem, lehet hogy igen. 
De egy biztos:
Publikáltam sok bejegyzést
Okosságokról, butaságokról.
Néha nem volt értelme, néha nem,
Talán soha sem.
Buta lány buta írásai.
Lehetőségem van, hogy újra kezdjem, máshol.
Ott tudni fogják, hogy ez az előzmény, de nem
Garantálom hogy el fogják olvasni.
Sajnos semmit nem tudok erről.
Persze lehet hogy senkit sem érdekel.nem tudhatom, hogy
Ott lesz-e olvasóm, azt sem hogy itt van-e.
Talán mégis érdeklek valakit.
Pontosabban valakiket.
Olvasnak azért engem is,
Nekem is mondják hogy olvassák.
Természetesen róluk tudom hogy kik.
Csak néhány ember.
Okosak és nem annyira okosak.
Mert bennük bízom.
 

szóval, ez volt a segítség. megtalálhattok.

A bejegyzés trackback címe:

https://opaleyeworld.blog.hu/api/trackback/id/tr793212209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása