jún
26

WTH

| Szerző: Opaleye96 | 7:28 pm

 Sok minden, és igazán hasznát veszem a "szar dolgokon mosolyogni" képességnek. És annak is, hogy az élet elrendezi a dolgokat. Mert mindenki koncerten volt a hétvégén, de én elmentem az ismerőseinkhez, egy kicsi faluba, ahol térerő sincs. Ennél jobbat nem is tehettem volna, mert azon kívül hogy jól éreztem magam, valószínűleg megóvtam magam egy április elseje éjszakájára emlékeztető eseménytől. Azon kívül valahogy nem is akartam ilyen társasággal-.- G-nek meg szerintem nem tetszett. Szóval sokkal jobb volt így. És még igenis büszke vagyok rá, hogy nem baszok be minden adandó alkalommal, bár most már nem vagyok annyira nagyon ellene :)... De még valami: eljön az az idő, amikor az "én nem smárolok" mondat utáni szmájli büszkefejről szomorú fejre módosul... 

A bejegyzés trackback címe:

https://opaleyeworld.blog.hu/api/trackback/id/tr203016734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása