sze
3

 Szóval, elkezdődött az iskola. Kb olyan mint vártam. Szóval semmi különös, E hiányzik, R néha odajön, semmi fontos, K-val nem vagyunk már rosszban. Furcsa, mert még anno a bulin, amikor k részeg volt, meg én se voltam teljesne józan, megbeszéltük hogy majd beszélünk. Nem beszéltünk meg semmit azóta, de én nem szeretnék már vele haragban lenni, mert elismerem hogy gyerekes és hülye dolog volt. Ennek megfelelően viselkedek vele, és K meg elvisel meg beszél velem, szóval teljesen normális. Van két új osztálytársunk, egy fiú és egy lány, a lány jófej, a fiú zárkózott. Persze ott vannak az irritáló egyedek. De velük nem éri meg foglalkozni. mondjuk azt nem értem hogy hogy tud egy végzős a buta, csúnya, 8.os Sz-szel járnui... Ha ezt valaki megmagyarázza nekem akkor az okos. Olyan rossz, hogy öregszünk. Egyre több évfolyam van alattunk, és most már a hetedikeseket nem is fogjuk ismerni :( Ami pedig meglepett, az a tegnapi beszélgetés volt M-mel, akiről azt hittem hogy nem bír. Beszélgetünk beszélgetünk a tanárokról meg stb, erre egyszer csak: "leszünk barátok?" Mint kiderült nem humorizált, hanem komolyan mondta mert hogy ő bír engem. ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://opaleyeworld.blog.hu/api/trackback/id/tr293199777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása