jún
5

 Mostanában eszembe jutott az elmúlt pár hónapból... R-ről, amikor még jóban voltunk, amikor 1000 perces után odadőlt a vállamra, amikor átlátszó fogadással rávettük K-val hogy vegye le a pólóját, és ott feküdt a padon... Meg még egy csomó minden, és eszembe jut, és tök fura... 

Mostanában nagyon furákat álmodok, például néhány napja azt, hogy a kémia tanárommal egy hullámvasút pályán közlekedő busszal mentünk a Mester utcából valahova, és a nagypapája a Mester utcában lakott. Aztán ahova mentünk ott volt egy reklám, hogy a robot Ken barbi baba kapható kétmillió-hatszáznyolcvanezer-nyolcszázhuszonöt forintért. Ma azt álmodtam, hogy a suli második emeletéről ki lehet jutni a tetőre, és ott fociznak az évfolyamtársaim, távolabb pedig a kilencedikesek körtáncolnak. Erre lementem a terembe és ott tologattam a padokat, aztán kimentem sírva, jött az ofőm, mondta hogy levisz az igazgatóhoz, de nem csináltam semmit, akkor elfutottam be a lány wcbe és még jobban sírtam... Nemrég játszottam ilyen képzelődőset, és az volt hogy egy lány elmegy az év végi bulira... Erre most az osztályom szervez. Na ezen kicsit kiakadtam.

Ehhez kapcsolódik a következő ötletem, nevezetesen egy újabb blog. Kicsi korom óta kitalálok történeteket, aztán suli kezdésekor abbahagytam, de negyedik környékén folytattam, akkor már hosszú folytatásos történetekkel. Mostanában visszatértem a rövidekhez, amiket a hazaúton tudok mesélni, azaz kb 10-15 percesek. Ha ezeket összegyűjteném, leírnám, akkor lenne valamim ami érdekes... Szóval ha lesz, akkor valami olyasmi lesz a címe, hogy shortgirlstories.bolg.hu De még nem biztos hogy lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://opaleyeworld.blog.hu/api/trackback/id/tr712960300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása