jún
15

 G-vel az köt minket össze, sook sook különbségünk ellenére, hogy ugyanazok a dolgok akasztanak ki. Amikor H egyik nap szőke (sárga), másik nap már sötétbarna hajjal jön suliba, ugyanabban a kb. 12 centis cipőben, na az kiakasztó. Ahogy K becses kis személye, akinek már a létezése is irritál, és hogy a körme épp aznap felemás amikor nekem is van egy kakukktojás körmöm. Aztán az, hogy hogy tud valaki teljes sötétségben élni, úgy mint D, akinek épphogy nem csorog a nyála butaságában. Ma megnéztük a Másnaposok 2-t, és tök vicces volt ugyebár. Az ofővel néztük, és így még érdekesebb volt, mert elég durva film. Nagy vigyorogva megkérdeztem D-t, hogy na hogy tetszett a film? erre ő vállat vont, és közölte, hogy ő látott már jobbat is. Nem a véleménye a probléma, hanem az értelem TELJES hiánya. A másik amiben egyetértünk G-vel, vagyis elismeri hogy igazam van, mégpedig ez nem valaki szar alaksága, hanem a pozitív változása. Írtam már néhányszor Fről, meg hogy elég gyerekes. Most volt bárányhimlős, és azt jósoltam Gnek, hogy a bárányhimlő után némi felnövés lesz tapasztalható nála. Hát, igazam lett. És pontosan egy évvel azután, hogy összevesztem F-fel, most elérkezett az a nap is, amikor bocsánatot kért egy beszólásért, és megérintettem. És ennek nem csak magam miatt örülök. De nagyon örülök neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://opaleyeworld.blog.hu/api/trackback/id/tr792986880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása