máj
21

 Szóvaljah. Új Avril klip, a Smile klipje. És nagyon jó. Inspirált, szóval most úgy néz ki hogy neonzöld lesz a szobám. Alig várom. Valami vadat akarok, de nem nagyon vadat, nem csöpögősen lányosat, de valami csajos legyen benne. 

Ma volt egy jó napom. Ugyanis régi barátnőmmel, T-vel bejártuk a várost. Valami tánc izére mentünk volna, de szokás szerint eltévedtünk. Úgyhogy bementünk a Blahára, és elmentünk E-hez. Nem tudom hogy ő van én voltunk-e nagyobb zavarban... Majd hazamentünk, és elindultunk egy busszal valamerre. A buszon pedig ott volt G és a barátai az évfolyamról... Kicsi ismerős-eső.

R... Hát igen. Mostanában beszélő viszonyban vagyunk, miután szólt nekem hogy nem köszönök neki. Hát én köszönök... De ha ő nem válaszol Facebook chaten, akkor mit akar? Neeem hiszem el! Valamelyik nap megöleltem. Pont annyi ideig, hogy hallottam egy szívdobbanását. Tegnap meg együtt mentünk a suliba, mert mellettem volt a metrón. Akkor még nem látott, és megnéztem jól. Elég magas, nagyon sokszor visel inget, az ingje bal zsebében van a menő HTC teló, amiből kilóg a fülhallgató, és a nyaka köré van tekerve. Gyakran visel színes cipőt. Jellegzetes göndör haja van, amit messziről ki lehet szúrni. Ő az. És ez vajon mit takar? Ki ő valójában? És vajon ki ismeri igazából? Kiírta ma Fecebookra, hogy rosszabb valamit megkapni és elveszíteni, mint meg se kapni. Ez vajon azt jelenti...? Majd megnézem K-t hogy milyen. Meg hogy R milyen. Mert ha az amire gondolok, akkor szenvedni fog. Remek. Hadd szenvedjen ő is egy kicsit...

A bejegyzés trackback címe:

https://opaleyeworld.blog.hu/api/trackback/id/tr782922467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása